piątek, 12 sierpnia 2011

Premiery książkowe, THG + sprawy organizacyjne. ;)

Kochani ! 
Taak, mogę sobie pogratulować. Jest dokładnie... 13:31 a ja zamiast robić to co robić powinnam czyt. sprzątać (przejście po moim pokoju to istny slalom. Kołdra, poducha, ciuchy, talerze, widelec, papierki, hmm... nawet nóż mam w razie czego, choć używałam go do jedzenia naleśników :D) gapię się jak wół w malowane wrota w ekran komputera. ;)

Dzisiejsza notka, dotyczyć będzie wyjątkowo nie książek, a przynajmniej w połowie. Na blogach panuje istny wysyp zapowiedzi, premier na nadchodzące miesiące - ja postaram się, przybliżyć Wam książki na które bardzo, bardzo czekam a które mają premierę na szczęście całkiem niedługo.
"DEMONY. POKUSA" - LISA  DESROCHERS.
DATA PREMIERY - 21 WRZESIEŃ.


Gdybyś musiała wybrać pomiędzy Niebem a Piekłem, co byś wybrała? … Jesteś pewna? Frannie Cavanaugh to porządna dziewczyna, choć nie bez skazy. Zawsze trzymała wszystkich na dystans – nawet najbliższych przyjaciół – i wydaje się, że ostatni rok w liceum będzie taki sam… do chwili, gdy do jej klasy trafia Luc Cain. Nikt nie wie, skąd pochodzi nowy uczeń, ale Frannie najwyraźniej coś do niego przyciąga. Nie wie, niestety, że jego mocodawcami są siły piekielne, i że ona sama posiada wyjątkowe umiejętności, które władcę Piekła przyprawiają o dreszcz podniecenia. Luc ma za zadanie przywieść ją do grzechu, a jest niesamowitym przystojniakiem. Niefortunnie dla Luca, Niebiosa mają inne plany. Anioł Gabe za wszelką cenę będzie się starał popsuć Lucowi szyki. Niebawem się okazuje, że walczą nie tylko o duszę dziewczyny. Jeśli jednak Luc przegra, wszyscy będą musieli zapłacić piekielnie wysoką cenę. Pierwszy tom cyklu. 
Wydawnictwo Dolnośląskie, stron - 368. 


"BESTIA" - ALEX FLINN.
DATA PREMIERY - 7 WRZESIEŃ.


Jestem bestią.

Bestią. Niezupełnie wilkiem, niedźwiedziem, gorylem czy psem, ale czymś zupełnie nowym – okropnym stworzeniem, chodzącym na dwóch łapach. Stworzeniem z kłami i pazurami, któremu włosy wyrastają z każdego pora skóry.

Jestem potworem.

Myślicie, że mówię o świecie baśni? Mylicie się. Miejsce – Nowy Jork. Czas – teraz. To nie jest ułomność, ani choroba. Pozostanę już taki na zawsze – zniszczony – jeśli nie uda mi się zdjąć czaru. Tak, czaru, który rzuciła na mnie ta wiedźma z lekcji angielskiego. Dlaczego zmieniła mnie w bestię, która ukrywa się w dzień i grasuje w nocy? Powiem wam. Opowiem wam, jak byłem Kylem Kingsburym, gościem, z którym każdy chciałby zamienić się na miejsca. Miałem pieniądze, świetny wygląd i idealne życie. A potem opowiem wam, jak stałem się doskonale… potworny. 

Wydawnictwo Galeria Książki, stron - jak na razie nie wiadomo.


"NEVERMORE (KRUK)" - KELLY CREAGH.


DATA PREMIERY - PAŹDZIERNIK 2011.


Uważaj, czego pragniesz… Możesz to otrzymać.

Uporządkowane życie Isobel, kapitan szkolnej drużyny czirliderek, właśnie zaczyna się walić. Pan Swanson, nauczyciel literatury, wymyślił następny ze swoich koszmarnych projektów. W parach. I kazał Isobel pracować razem z Panem-Ciemności-Varenem, niesympatycznym, wykolczykowanym gotem, z którym nikt z klasy nie zamienił nigdy bodaj jednego słowa. Może dlatego, że z kamieniami ciężko rozmawiać?

Przy bliższym poznaniu Varen okazuje się jeszcze mniej czarujący, niż się zapowiadało. Wesoły jak cmentarzysko, ciepły jak granitowa płyta, a na dodatek potwornie zgryźliwy. Ale ma to, czego rozpaczliwie potrzebuje Isobel – wiedzę na temat twórczości Edgara Allana Poego. Co więcej, jest gotów wziąć na siebie większą część zadania. Walcząc z uczuciem, że podpisuje cyrograf, Isobel przystępuje do projektu. W końcu wspólna praca nie będzie trwała wiecznie…

Albo będzie trwała, jeśli koszmar, który nosi w sobie Varen, wyrwie się na wolność. Wystarczy kilka dni, by przyjaciele odwrócili się od Isobel, kilka dni, by zmieniło się całe jej życie i kilka nieprzyjemnych słów, by najmroczniejsze marzenia zaczęły się urzeczywistniać. Uważaj, czego pragniesz – możesz to otrzymać.

„Nevermore” to debiutancka powieść amerykańskiej pisarki Kelly Creagh, mieszkającej w Kentucky, uzależnionej od kawy pasjonatki twórczości Edgara Allana Poego. Kelly jest absolwentką Uniwersytetu Spalding i instruktorką tańca brzucha. 

Wydawnictwo Jaguar, stron - jak na razie nie wiadomo.


Miło mi także poinformować, że już jakiś czas temu ruszyły zdjęcia do ekranizacji światowego bestselleru i jednej z moich ulubionych serii - The Hunger Games, w reżyserii Gary'ego Rossa, współtworzącego scenariusz z Autorką Trylogii - Suzanne Collins. 



W rolach głównych:
Katniss Everdeen - Jennifer Lawrence.
Petta Mallark - Josh Hutcherson.
Gale Hawthorne - Liam Hemsworth.
Prim Everdeen - Willows Shields.
Haymitch Abernathy - Woody Harrelson.



MAY THE ODDS BE EVER IN 
YOUR FAVOR ! 


http://mockingjay.net/
http://www.myhungergames.com/


Jak wyobrażacie sobie ekranizacje, co sądzicie
o obsadzie ? Osobiście mam co do niej wiele
zastrzeżeń, ale staram się nastawić pozytywnie - a nóż twórcy czymś mnie zaskoczą i film stanie
się hitem ? Martwi mnie tylko fakt, w jaki sposób ukażą oni brutalność cielesną Areny. Absolutnie nie mogą zrobić z THG filmu o szkole przetrwania, dla dwunastolatków. Jeśli o mnie chodzi, to marzę po cichu, by film był 'dozwolony' od lat osiemnastu, ale to póki co tylko pobożne życzenia. 


Tak z innych spraw - póki co z recenzjami stoję, poza tym kocham Pocztę Polską - nie ma to jak czekanie kilka tygodni na coś, co usilnie chce się przeczytać... miło mi poinformować, że niebawem będę recenzować książkę Pana Artura Boratczuka - "Wedle reguły kreacji" - w formie elektronicznej. Czeka mnie także "Z ciemnością jej do twarzy" i "Ludzie na walizkach" o ile oczywiście - dojdą. 
Zmieniłam szablon bloga, jako, że jestem osobą która na samą myśl o zbliżającej się jesieni i zimie popada w depresję ; uznałam zatem, że nie ma sensu się dołować starym, ciemnym szablonem. Teraz zrobiło się trochę jaśniej, a ja jak urzeczona wpatruję się w nowy szablon. ;) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. 


Nie zanudzam już i biorę się za to, co robić powinnam. ;) 
Au Revoir ! 

6 komentarzy:

  1. Czytałam już "Bestię", a raczej nieoficjalne tłumaczenie, które znalazłam na pewnej stronie. A co do "Igrzysk śmierci", to wolę nie oglądać. Tak samo nie poszłam na premierę ostatniej części "Harrego Pottera", bo to byłoby jak gdyby pożegnanie się z tym światem na zawsze. Być może zobaczę dwie pierwsze części Igrzysk, ale ostatniej na pewno nie. Wiesz może, czy w jednym filmie będą zamieszczone trzy książki? Chociaż chyba tak być nie mogło, bo to by było o wiele za długie.

    Pozdrawiam,
    Darcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytałam "Bestię", widziałam również film ( nie przekonał mnie, książka zdecydowanie lepsza). Igrzyska jako film to dla nich świetny biznes, raczej zrobią to tomami.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Ice_Fire - ponoć podzielą THG na cztery filmy, tak jak Zmierzch i HP... ;< Więc wnioskuje, że I - The Hunger Games, II - Catching Fire i III- Mockingjay, podzielony na dwie połowy. "Bestię" chciałabym bardzo przeczytać w oryginale, ale póki co nie mogę jej nigdzie znaleźć. :(

    @A. - O filmie tylko słyszałam, ale nie oglądałam. Tam gra Pettyfer, prawda ? To już wiem, że obejrzę, ale najpierw książka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na "Bestię" i "Nevermore". Okładki przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję pozycji 1, 2 i 3:) Super okładki i jeszcze lepsze opisy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Bestię" dorzuciłam do swojej listy oczekiwań, a na "The Hunger Games" pójdę. Mogę marudzić, że nie, ale i tak pójdę ;) Więc nawet już się nie zapieram. Jak sknocą, zacznę marudzić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...